Angelina

Thema: kleine dingen in de wijk

"Deze foto heb ik gemaakt omdat het koud was maar de zon was er wel, daardoor kreeg ik dit idee. Ik heb deze foto gemaakt met mijn juf en andere kinderen."

Angelina, 8 jaar

Copyright: Foam

Copyright: Foam

Copyrights: Alle rechten voorbehouden
Copyrights: Alle rechten voorbehouden

228 keer bekeken

angelina

zonnetje

deze foto heb ik gemaakt omdat het koud was maar de zon was er wel .daardoor kreeg ik dit idee.ik heb deze foto gemaakt met mijn juf en andere kinderen.