Ontbijten op Plein 40-45

Ondanks de harde wind en de kou gingen veel buurtbewoners zaterdag 3 oktober 2009 op Plein 40-45 heerlijk ontbijten.

Foto: Annick van Ommeren-Marquer, 3 oktober 2009

Foto: Annick van Ommeren-Marquer, 3 oktober 2009

Copyrights: Alle rechten voorbehouden

In het kader van het Wibautjaar werd het ontbijt aangeboden door Theater de Balie zodat de bewoners over hun buurt konden praten.

Vragen waren onder meer:
- Wat is volgens hen de beste manier om bewoners duurzaam te organiseren?
- En welk instituut heeft daarvoor de beste papieren?
- Welke verwachtingen leven er bij de buurtbewoners?

De input uit deze buurtontbijten zal worden gebruikt tijdens de debatten over stedelijke vernieuwing die in oktober in de Balie plaatsvinden.

Copyrights: Alle rechten voorbehouden

362 keer bekeken

Bekijk meer afbeeldingen

Foto: Annick van Ommeren-Marquer, 3 oktober 2009
Foto: Annick van Ommeren-Marquer, 3 oktober 2009
Foto: Annick van Ommeren-Marquer, 3 oktober 2009
Foto: Annick van Ommeren-Marquer, 3 oktober 2009
Foto: Annick van Ommeren-Marquer, 3 oktober 2009
Foto: Annick van Ommeren-Marquer, 3 oktober 2009
Foto: Annick van Ommeren-Marquer, 3 oktober 2009
Foto: Annick van Ommeren-Marquer, 3 oktober 2009
Foto: Annick van Ommeren-Marquer, 3 oktober 2009 Van het Trio Verbeek (hier duo, want één van de muzikanten is ziek). - Foto: Annick van Ommeren-Marquer, 3 oktober 2009
Foto: Annick van Ommeren-Marquer, 3 oktober 2009…