Laan van Spartaan (10)

Klimmen naar de 13e verdieping, de moeite waard!

Foto: Annick van Ommeren-Marquer, 30 maart 2009

Foto: Annick van Ommeren-Marquer, 30 maart 2009

Copyrights: Alle rechten voorbehouden

Eindelijk mooi weer, daar moeten wij van genieten om foto's te maken. Eerst met de bouwlift naar de 6e verdieping en dan de 7 laatste beklimmen, een heel werk!
De Laan van Spartan gaat omhoog, de top van "de Tribune" is bereikt.'
Wat een verschil met één maand geleden...


Bekijk ook de andere fotoreportages in de rubriek Laan van Spartaan.

Copyrights: Alle rechten voorbehouden

612 keer bekeken

Bekijk meer afbeeldingen

Foto: Annick van Ommeren-Marquer, 30 maart 2009
Foto: Annick van Ommeren-Marquer, 30 maart 2009
Foto: Annick van Ommeren-Marquer, 30 maart 2009
Foto: Annick van Ommeren-Marquer, 30 maart 2009
Foto: Annick van Ommeren-Marquer, 30 maart 2009
Foto: Annick van Ommeren-Marquer, 30 maart 2009

2 reacties

Voeg je reactie toe
Annick van Ommeren-Marquer

Bedankt voor de correctie

Erik, bedankt! Het was een foutje..."Errarus Humanus" toch?
Merci voor de complimenten, het doet goed.
Kun jij mij meer over het gebouw Jatopa vertellen, lijkt mij leuk om daar vandaan ook foto's te maken!

Erik Swierstra

Uitzicht op de Erasmusgracht

Mooi uitzicht op de Erasmusgracht en omgeving. Ten oosten van de Ringspoordijk (in Bos en Lommer) heet deze gracht Erasmusgracht, ten westen van de Ringspoordijk (in Slotermeer) heet deze gracht Burgemeester van Tienhovengracht. Overigens was ik een week geleden tijdens de open dag in het niuewe gebouw Jatopa op de hoek van de Jan Tooropstraat en Jan Evertsenstraat, waar je vanaf de 19e etage ook een prachtig uitzicht hebt op het Sint Lucas Ziekenhuis en het gebied ten noorden en ten westen daarvan. Succes verder met het maken van mooie foto's in onze omgeving.